Afscheid Jan & Nico

Wie aan KVW denkt, denkt automatisch aan Jan Ras en Nico van Deurzen.
Niemand weet beter dan dat zij lid zijn van ons clubke.
Elke zomer weer opnieuw, 3 weken lang stonden hun vakanties in het teken van de activiteiten.
Dat is nogal wat! Wat hebben ze veel kinderen zien komen en gaan.

Dit jaar is het dan zover, we gaan afscheid nemen van deze twee top KVW-ers.

Nico draait dit seizoen voor het 30e jaar mee.
Onze materiaalman: altijd in de weer met kabels, tenten, bekers, luchtkussen, frietpannen, noem maar op. En hij is natuurlijk onze ranjakampioen. Hoeveel bekertjes ranja zal hij in al die jaren wel niet gevuld hebben tijdens de wandelvierdaagse!?!

Jan is dit seizoen al voor het 43e jaar actief bij KVW. En al jaar en dag voorzitter van onze stichting. Hij zorgde er elk jaar weer voor dat iedereen zijn taakjes nakwam. Hij hield de controle en zorgde dat aan alle kleine dingen werd gedacht. En moesten we bardiensten doen, verkeer regelen, enz.enz.? Jan zorgde altijd dat we genoeg vrijwilligers op de been hadden om alles goed te laten verlopen.

Jan en Nico, hartstikke bedankt voor al die jaren inzet!!!

De bronafbeelding bekijken